Nauczyciele

Zapoznaj się z kadrą nauczycielską oraz dyrekcją i pracownikami naszej szkoły »

Uczniowie

Najważniejsze informacje dla uczniów. Plany zajęć, samorząd uczniowski oraz ważne informacje i ogłoszenia »

Kandydaci

Najważniejsze informacje dla kandydatów. Znajdziesz tu podania, regulaminy i inne dokumenty potrzebne do przejścia procesu rekrutacji »

Absolwenci

Znajdź kontakt do kolegów i koleżanek ze szkolnej ławki. Dopisz się do bazy absolwentów wpisując się tym samym w historię szkoły »

22 października 2014 Wrażenia z wycieczki do Warszawy

IMG_0214W ubiegłą środę 15 października uczniowie klas IB, IRM i IIGR pod opieką Tomasza Zagroby, Ilony Krawczyk-Noureldeen i Renaty Krajczyńskiej, pojechali na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Celem wycieczki była między innymi wystawa pt. ‘Wielka Wojna i Pokój’ prezentowana w Muzeum Karykatury im. E. Lipińskiego. Wystawa upamiętnia setną rocznicę wybuchu I Wojny Światowej , która przypada w tym roku. Czytaj dalej »

17 października 2014 Zaproszenie

dzien chleba nowy

16 października 2014 Dzień Edukacji Narodowej

IMG_0090„Jestem nie po to, aby mnie kochali i podziwiali, ale po to, abym ja działał i kochał. Nie obowiązkiem otoczenia pomagać mnie, ale ja mam obowiązek troszczenia się o świat, o człowieka”.

Janusz Korczak

W ubiegły piątek w Zespole Szkół im. Jana w Wyszogrodzie odbyła się szkolna uroczystość z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Tego dnia już od samego rana w szkołach panowała odświętna atmosfera. Czytaj dalej »

10 października 2014 Zwiedzamy Małopolskę

DSCN3017W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz młodsi koledzy z Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków. Pierwszego dnia zwiedziliśmy jedyną w Europie działającą nieprzerwalnie od XIII wieku Kopalnię Soli Kamiennej. Wieczorem zakwaterowaliśmy naszą grupę w Pensjonacie „Tatry” w Małym Cichym. Drugiego dnia pobytu w Zakopanem odbyliśmy pieszą wędrówkę z przewodnikiem do Doliny Strążyńskiej oraz spacerowaliśmy po Krupówkach. Czytaj dalej »

2 października 2014 Wyjazd młodzieży na wystawę „Życie minionych wieków”

DSCF0787W dniu 24.09.2014 roku uczniowie klasy IA i IG obejrzeli wystawę pt.” Życie minionych wieków”, gdzie zaprezentowano stare druki oraz wydawnictwa XIX – wieczne ze zbiorów Biblioteki im. Zielińskich Towarzystwa Naukowego Płockiego. Młodzież mogła zobaczyć popularne i praktyczne poradniki dotyczące różnych zagadnień życia codziennego : rolnictwa, ogrodnictwa, sztuki kulinarnej savoir – vivre`u.

Czytaj dalej »

Uczniowie Zespołu Szkół w Wyszogrodzie uczestnikami AGRO SHOW 2014

DSCF9133Międzynarodowa Wystawa Rolnicza Agro Show w podpoznańskich Bednarach rozpoczęła się 19 września 2014r. w piątek i trwała do poniedziałku. Kto wybrał się do Bednar nie żałował.

23 września 2014 Udział młodzieży w warsztatach „Dobry chleb na każdym stole – bądź świadomym konsumentem”.

IMG_0519W dniach 15 – 17 września 2014r. uczniowie kl IV Technikum Organizacji Usług Gastronomicznych (Ewelina Bogatek, Monika Grzelak, Paulina Kamińska, Luiza Szmulewicz) wraz z opiekunem panią Agnieszką Lenczewską wzięli udział w warsztatach pt. „Dobry chleb na każdym stole – bądź świadomym konsumentem”. Odbyły się one w Koszelówce koło Gąbina, a organizatorem warsztatów była Fundacja Dobre Życie. Czytaj dalej »

14 września 2014 Zjazd szkoły dla dorosłych

Pierwszy zjazd szkoły dla dorosłych odbędzie się w dniach 20-21 września 2014r. Zajęcia rozpoczynają się 0 godzinie 8.00. Serdecznie zapraszamy.

9 września 2014 Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015

IMG_0436„WITAJ NAM, SZKOŁO SERDECZNA,

NIE ZMARNUJEMY DNIA.

WIEMY – TO NASZA JEST PRZYSZŁOŚĆ.

WIEMY – I TY, I JA.”

TADEUSZ KUBIAK

1 września to w kalendarzu roku szkolnego szczególna data.

Po dwóch miesiącach beztroskich wakacji powracamy w szkolne mury. Wielu z nas czekało z utęsknieniem na spotkania z koleżankami i kolegami z klasy. Niektórzy pełni obaw i nieco przestraszeni, po raz pierwszy przekroczyli mury nowej dla nich szkoły i tym sposobem rozpoczęli naukę w zespole szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie.

Czytaj dalej »

31 sierpnia 2014 Rozpoczęcie roku szkolnego

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015 odbędzie się 1 września o godzinie 9.30 w sali gimnastycznej Zespołu Szkół a poprzedzone zostanie mszą świętą o godzinie 8.00 w kościele parafialnym.